Sajnos nem láttam egyik meccsét sem a női kupa döntőnek, pedig az elmondások alapján nagyon jó meccs kerekedett ki a döntőből. De most nem is annyira az eredményről írnék, mint a technikai újításról...

A magyar szövetség úgy gondolta, hogy úttőrő szerepet vállal a kosárlabdában, és videóbírót alkalmaz..., az edzők kérhetik ki meccs közben egy-egy vitatott szituációnál a felülbírálatot.

Na már most ennél nagyobb baromságot nem hallottam... értem én, hogy teniszben a sólyomszem mintájára próbálkoznak..., de kérem a kosárlabda szerintem sokkal gyorsabb játék annál, minthogy megálljunk visszatekerjünk kikockázzuk stb... Egyébként meg a játékvezetők számának növelés is azt szolgálja, hogy tisztább meccsek legyenek...

És mi történik akkor, ha még a videón sem egyértelmű, akkor majd pénzfeldobással eldöntik kinek van igaza??? Nevetséges... Fogadjuk el, hogy a játékvezető is ember, tévedhet, de az ő dolga, hogy megítélje a szituációkat. Ha esetleg műhibát követnének el, akkor ott az óvás lehetősége. De ez a videóbíró... szerintem szánalmas. Részemről nagyon ellenzem...

A másik, amit a Kupa Döntőhöz hozzáfűznék, hogy Székely mester jó lenne ha kifelytené, hogy merre nem kéne haladnia a kosárlabdának, mert ez így nagyon félreérthető, és félremagyarázható nyilatkozat volt. Reméljük egyszer kiderül, hogy mire gondolt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kosarlabda-szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr951883741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása