Mi mást lehetne arra mondani, hogy a MIZO PÉCS 2010–ZTE NKK mérkőzés után fél órával a zalaegerszegiek már ismét pályán kellett legyenek, szintén egy pécsi csapat ellen, csak már a Magyar Kupában.

Értem én a költségkímélést meg hogy mindenki a túlélésért küzd, de akkor nagyon szépen kérek mindenkit, hogy NE hívjuk PROFI bajnokságnak az NB I-et..., és akkor a kamu elnevezésű Amatőr NB I-et is lehetne nevén nevezni: II. osztály, ha úgy tetszik NB II.

Természetesen tisztában vagyok az elnevezések fontosságával, mint azt egyik első bejegyzésemben is jeleztem, de ez így meg komolytalan...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kosarlabda-szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr201702522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása